NAHLÁŠENÍ SERVISU A REKLAMACE - každá objednávka servisu musí být písemná. Telefonické objednávky nepřijímáme.
V případě požadavku na servis (záruční i nezáruční) vyplňte,
prosím, níže uvedené formuláře. Uveďte na sebe kompletní kontaktní údaje.
Také nám uveďte podrobný a co nejpřesnější popis závady a číslo faktury za zboží.
Bez těchto údajů není možné zakázku identifikovat.
Doba pro vyřízení záručního servisu je 30 dní.
U nezáručních servisů vybíráme peníze ihned po jeho skončení v hotovosti.
Sazby za servisní práce:
-
900,- Kč bez DPH / servisní výjezd ((mimo reklamační řízení)
obsahuje 1 hodinu práce, neobsahuje dopravu) + 900 Kč bez DPH
za každou další započatou hodinu práce.
-
2.400,- Kč bez DPH / servisní výjezd pro zakázky od jiných dodavatelů
(obsahuje 1. hodinu práce, nezahrnuje dopravu) + 1.550 Kč bez DPH
za každou další započatou hodinu práce.
-
dopravné 18,- Kč /km x 2 cesty (minimální poplatek za dopravu 500 Kč bez DPH)
-
Servisní práce v rámci programu SOMFY ASSISTANCE jsou účtovány
zvláštní sazbou (1.470,- Kč bez DPH servisní zásah 30 minut a 1.730,- Kč bez DPH
servisní zásah 60 minut).